2 Mayıs 2015 Cumartesi

crochet coasters

En sevdiğim mevsim; ilkbahar... En sevdiğim ay; mayıs...
Mayısın özel ve başka bir ayrıcalığı daha var... Biricik kızımın doğduğu ve benim de anne olduğum ay...

İstiyorum ki, mayıs postlarım cıvıl cıvıl olsun... çok olsun... dönüp okumalarımda beni hep mutlu kılsın... 

Bir şey daha istiyorum, bugüne dek ördüğüm her şey blogumda da olsun...

Arşiv sağlam neyse ki... Ancak bazı fotoğraflar telefonla çekildiği için kalite ve ışık yoksunu... Olsun!.. onlar da bulunsun...

İşte bir vakitler severek ördüğüm bardak altlıklarım... 
Tüm örgülerimi zaten severek örüyorum. :)




Aynı iplerle ördüğüm minik kesem...



Ve ben... papatya tarlasında sessizce koşuşturan minik karıncaları seyrederken... huzura ererken... mest olurken...


12 yorum:

  1. hepsi çok güzel olmuş canım.renklerde çok tatlı.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. Kese de bardak altlıkları da çok şeker :)
    mutlu haftalar
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler...
      size de mutlu haftalar...

      Sil
  3. Renkler cok güzel. Iyi günler, selam
    Please share at my link up this week.

    YanıtlaSil
  4. Mint with white - wonderfull color combining !

    YanıtlaSil
  5. Thank you for sharing at my link party.
    You are one of 3 winners of last week,
    Congratulations.
    I invite you to join us again this week.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I am so happy!
      Thanks a lot...
      Sure, i will join again...

      Sil